środa, 29 czerwca 2016

Drobiazg na rocznicę ślubu.


Czas biegnie i wcale nie czeka, aż uporam się terminowo ze wszystkimi pomysłami, jakie postanawiam wprowadzić w życie. Jeszcze, żeby chociaż były to krótkie szybkie pomysły, jak wczorajsze babeczki z jagodami. 30min i mała przyjemność do kawy gotowa :) A tu nie, niestety, nie wszystko można realizować tak zastraszająco szybko, może to i dobrze...

Bądź co bądź uczę się wytrwałości i cierpliwości :)
Całe szczęście, moje zadania kończącą się każdorazowo małą nagrodą. O nagrodę dbam bardzo :)


Ostatni tydzień pracowałam nad małym upominkiem z okazji rocznicy ślubu, myślę, że wyszło przyzwoicie.


 Postanowiłam dodać nieco brokatu by rozświetlić całość.


 Pracę kończyłam na 15 minut przed wyjściem z domu, ale co chwilę stwierdzałam, że jeszcze jedno serduszko, jeszcze jedno...




Dodatkowo czas zajmuje mi przygotowywanie fantów, które będzie można nabyć biorąc udział w akcji organizowanej przez PTAT (Polskie Towarzystwo Analizy Transakcyjnej) na portalu Polakpotrafi.pl Teraz pokażę Wam troszeczkę, a gdy wszystko będzie dopięte na ostatni guzik zamieszczę wszelkie potrzebne informacje wraz ze zdjęciami. 

Pierwsze to pierniki - stany Ja zgodnie z założeniami analizy transakcyjnej.


 Drugie to zakładki o treściach równie ATowskich.





Dodatkowe informacje pojawią się już wkrótce, 
a dziś pozdrawiam Was serdecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz