poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Kilka zrealizowanych pomysłów :)

Od dłuższego czasu magazynuję różne wzory i pomysły do zrealizowania. Wreszcie zmobilizowałam się by te pomysły nie tylko zbierać w osobnym folderze, nie tylko oglądać i wzdychać "jakie ładne", ale też coś zrealizować. Efekty są zadowalające :)

Na serduszka miałam wiele pomysłów i może jeszcze pokuszę się o zrealizowanie jeszcze choć jednego z nich.



Natomiast koty odczekały swoje. Pierwsza  moja trójka, choć różnokolorowa, tworzy razem ciekawe trio.







Naoglądałam się dużo różnych sposobów wykorzystania tamborków. Zwłaszcza, że moje zakupione na początku zabawy z haftem, leżały odłogiem zajmując miejsce w szufladzie. Teraz wiszą na ścianie ciesząc oko.






Lista pomysłów do zrealizowania, niestety niezmiennie jest zbyt długa w stosunku do stanowczo zbyt krótkiej doby. Może kiedyś to pogodzę :)

4 komentarze: